Światowy Dzień Kota

 Pięć uśmiechniętych, przebranych za koty dziewczynek ustawionych w kole na szkolnym korytarzu. W tle grupa innych dzieci, ściany, okna, drzwi.17 lutego obchodzimy Światowy Dzień Kota. Celebrowanie tego święta ma na celu uwrażliwienie społeczeństwa na los bezpańskich zwierząt oraz propagowanie i inicjowanie działań na ich rzecz.
Cała społeczność szkolna ma okazję włączyć się w zbiórkę potrzebnych rzeczy dla kotów, podopiecznych Schroniska Promyk.

16 lutego obchodziliśmy w naszej szkole „Dzień Kota”.W salach i na korytarzu można było spotkać koty – niektóre dzieci przebrały się za te zwierzęta. W ramach zajęć przedszkolaki i uczniowie klas młodszych uczyli się piosenki o kotach oraz wykonywali plakaty o wylosowanych rasach tych zwierząt. Na długich przerwach odbył się „koci bal”, czyli pląsy przy „kociej muzyce”. Można było także podziwiać pupili naszych uczniów w galerii „NASZE KOTY”.

Przypominamy, że zbiórka prezentów dla kotów, podopiecznych Schroniska Promyk trwa do 26 lutego. Zachęcamy do włączenia się do tej akcji.🐾 Na zdjęciu zestawienie jedenastu plakatów na temat jedenastu ras kotów. Na kolorowych plakatach: zdjęcia kotów, rysunki kotów, wydruki informacji o kotach, ślady kocich łapek, serduszka.  Niebieska tablica, na której wiszą: napis NASZE KOTY, zdjęcia kotów, małe, białe karteczki z imionami kotów.

 Pięć uśmiechniętych, przebranych za koty dziewczynek ustawionych w kole na szkolnym korytarzu. W tle grupa innych dzieci, ściany, okna, drzwi.
Grupa uczniów znajduje się w sali lekcyjnej. Pierwszy rząd siedzi, drugi stoi. Na twarzach mają papierowe maski kota. 2 dziewczynki trzymają plakat o kotach W tle szafki i zabawki.
Grupa pierwszoklasistów przy wiszącym na ścianie plakacie z napisem KOT SYJAMSKI. Nad nim zdjęcie kota, a wokół rysunkowe sylwetki kotów syjamskich, wydruki informacji o nich na kolorowych kartonikach i ślady kocich łapek. Po obu stronach plakatu stoją dzieci, a pod nim siedzą. Dziewczynki są przebrane za koty. Z przodu siedzą dwaj chłopcy obejmujący się za ramiona. Jeden z nich ma na głowie maskotkę kota.
Osiemnaścioro dzieci siedzi w ławkach. Dzieci siedzą w trzech rzędach. Trzymają w rękach kartki. Na kartkach dzieci mają pokolorowane koty. Po prawej stronie znajdują się okna klasy. Po lewej ściana z pracami plastycznymi. Za dziećmi są półki z książkami i pomocami szkolnymi.
Grupa uśmiechniętych dzieci, jedna grupa stoi na tle ściany, na środku plakat z obrazkami kotów, druga siedzi przed nimi, dwóch chłopców leży z przodu. Po prawej stronie napis kl. 1 c i obrazek czarnego kota. po lewej stronie rysunek głowy żółtego kota.
Uczniowie ustawieni w trzech rzędach w sali lekcyjnej. Na pierwszym planie dwie leżące dziewczynki w strojach kotów. Za nimi 8 dzieci siedzi na dywanie .Dwie osoby prezentują plakat informacyjny o rasie kotów Maine coon. Na tle szafek, stoi dziesięcioro dzieci.
W sali lekcyjnej na tle tablicy multimedialnej wyświetlającej rysunek jasnego kotka leżącego na poduszce stoją uczniowie klasy 2c ustawieni w 3 rzędach. W pierwszym rzędzie dziewczynka i chłopiec trzymający pluszowego kota.
6 uczniów stoi, 14 siedzi na podłodze, 17 z nich przebranych za koty. W tle ściana, na której wiszą dwa kolorowe plakaty (kot syjamski, kot bengalski), składające się z wydrukowanych informacji o kotach, zdjęć i rysunków kotów, śladów kocich łapek, serduszek.
Uczniowie ustawieni w dwa rzędy, pierwszy siedzi, drugi stoi. Kilku uczniów przebranych za koty. W tle meble, ściana , gazetka szkolna.