Mózg, nasz najważniejszy organ!

Na szkolnym korytarzu 2 uczniów stoi, 4 uczennice kucają przy tablicy z plakatem o udarze mózgu. Jak dbać o ten narząd? Jak rozpoznać objawy udaru mózgu? Jak reagować, gdy pojawią się objawy? Jak można zapobiegać udarom? Na te pytania poznaliśmy odpowiedzi obchodząc Światowy Dzień Udaru Mózgu. Na lekcjach godziny wychowawczej były filmy, zadania i quizy na temat. Na matematyce łamigłówki i zagadki logiczne. Na zajęciach WF i Fit Klasy ćwiczenia aerobowe, a na przerwie uczniowie Koła PP HOPR rozdawali ulotki zwiększające świadomość na temat profilaktyki udaru mózgu.

Na szkolnym korytarzu stoi lub kuca 8 uczniów Koła PP HOPR, w tle tablica o udarze mózgu, przed nimi apteczka pierwszej pomocy. W sali lekcyjnej siedzą uczniowie klasy 2 obróceni przodem do tablicy multimedialnej, na której wyświetlony jest kadr filmu o udarze mózgu. Na szkolnym korytarzu stoją dwie uczennice rozdające ulotki, przed nimi 8 stojących uczniów. W sali lekcyjnej siedzą uczniowie klasy 2 obróceni przodem do tablicy multimedialnej, na której wyświetlony jest kadr filmu o mózgu. Na szkolnym korytarzu, na tle schodów stoi nauczycielka pokazująca ulotkę i dwie uczennice trzymające w dłoniach ulotki o udarze mózgu. Na szkolnym korytarzu 2 uczniów stoi, 4 uczennice kucają przy tablicy z plakatem o udarze mózgu.