Amberlab i mała historia zabytku

Na ciemnym tle 7 powiększonych inkluzji w bursztynie. Przed interaktywną wystawą z inkluzjami stoi i przygląda się 6 uczniów klasy 2c.Amberlab i mała historia zabytku.
Uczniowie klasy 2c w ramach Akademii Gdańskich Lwiątek wybrali się na wycieczkę do Muzeum Bursztynu i Dworu Artusa. Podczas zwiedzania interaktywnej wystawy w muzeum oraz warsztatów Amberlab poznali historię bursztynu oraz roślinne i zwierzęce inkluzje w bursztynie.Mieli także okazję nauczyć się odróżniać prawdziwy bursztyn od falsyfikatu, a także zaprojektować autorską biżuterię. W Dworze Artusa podczas lekcji muzealnej poznali wiele ciekawych obrazów i rzeźb oraz związanych z rodzinnym miastem historii.Dookoła długiego i jasnego stołu ustawionego w sali warsztatowej Muzeum Bursztynu siedzą na krzesłach uczniowie klasy 2c. Każdy z uczniów miesza łyżką w plastikowym kubeczku napełnionym wodą z solą i odławia bursztyn.

Przed wysokim piecem kaflowym znajdującym się w głównej sali Dworu Artusa stoi przewodnik. Przed nim siedzi lub stoi grupa uczniów z klasy 2c. W tle zabytkowe rzeźby i obrazy.

Na tle wysokich inkluzji w bursztynie stoją lub kucają ustawieni w trzy rzędy uczniowie klasy 2c wraz z wychowawczynią.

W parku ustawieni w rzędzie stają uczniowie klasy 2c. Przed nimi okrągłą metalowa fontanną, z której tryskają słupy wody. W tle budynek i zieleń.