Nauczanie przez doświadczanie w klasie 1b

Taca, a w niej kwiaty z papieru. Kilka z nich jest częściowo zwinięta, reszta rozwinięta. W myśl stwierdzenie Konfucjusza: „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem” uczniowie wykonali doświadczenia: „Pływające kwiaty” oraz „Kolory w kubeczkach”. Zaangażowanie ciała i umysłu rozbudziły w dzieciach emocje oraz pytania, które towarzyszą doświadczaniu.

U. siedzą przy stołach, podzieleni na dwie grupy. Na stołach leżą piórniki. Dzieci trzymają w dłoniach kartki i nożyczki.

10 dziewczynek siedzi wokoło złączonych stołów. Na środku leży taca, a w niej widoczne są kwiaty z papieru. Kilka z nich jest częściowo zwinięta, reszta rozwinięta. W tle elementy sali.

11 dzieci siedzi wokoło złączonych stołów. Na środku leży taca, a w niej widoczne są kwiaty z papieru. Kilka z nich jest częściowo zwinięta, reszta rozwinięta. W tle elementy sali.
13 dzieci siedzi wokoło złączonych stołów. Na środku leży taca, a w niej 5 słoiczków. W każdym z nich jest inny kolor płynu. Słoiczki są połączone ze sobą kolorowymi papierami. W tle elementy sali.