Ozoboty w akcji

4 dzieci siedzi na podłodze w klasie. Wokół rozsypane puzzle z liniami. Dziewczynka po prawej i chłopiec po lewej trzymają ręce na puzzlach. Chłopiec po prawej trzyma w ręku świecącego się robota.Uczniowie klasy 3a w ramach informatyki – „chyba bardziej robotyki” jak stwierdził Kuba – poznali działanie Ozobotów. Wykorzystując puzzle z komendami uczniowie mieli stworzyć trasę, po której będzie poruszał się robot. Ozoboty zostały zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości .

 

4 dzieci siedzi na podłodze w klasie. Wokół rozsypane puzzle z liniami. Dziewczynka po prawej i chłopiec po lewej trzymają ręce na puzzlach. Chłopiec po prawej trzyma w ręku świecącego się robota. 4 dzieci siedzi na podłodze. Pochylają się nad trasą zbudowaną z puzzli z liniami. Na trasie stoi świecący robocik. Dziewczynka wskazuje palcem na puzzla. 4 osoby siedzą na podłodze, pomiędzy nimi rozsypane puzzle z liniami, chłopiec i dziewczynka dokładają puzzle do powstającej trasy.