Kodowanie + opowiadanie = superlekcja!

Uczniowie 2c na lekcji stworzyli własne historyjki obrazkowe i… zakodowali je Blue Botami!  Każdy robot musiał przejść trasę zgodnie z kolejnością wydarzeń w opowieści.
To była świetna zabawa, ale też doskonałe połączenie nauki kodowania z rozwijaniem. kompetencji językowych oraz społecznych. I to wszystko w zaledwie 45 minut.2 uczennice i 2 uczniów pochyleni nad przezroczystą planszą w kratkę, pod której leżą w niektórych miejscach rysunki dzieci. Dziewczynka po prawej trzyma dłoń na blue bocie. Pozostali patrzą na robotaUczniowie pochyleni nad przezroczystą planszą w kratkę, pod której leżą w niektórych miejscach rysunki dzieci. Dziewczynka po lewej trzyma dłoń na blue bocie. Dwóch chłopców patrzy na robota. 
Uczniowie pochyleni nad przezroczystą planszą w kratkę, pod której leżą w niektórych miejscach rysunki dzieci. Dziewczynka po prawej trzyma dłoń na blue bocie. Druga dziewczynka i chłopiec patrzą na robota.