Natalka I Antek w świecie wielkiej matematyki

Rysunek projektu ,,Matematyka na placu zabaw'' na tablicy interaktywnej. Kolorowa praca przedstawia elementy placu zabaw, takie jak huśtawki, zjeżdżalnie i piramidę linową, opisane figurami geometrycznymi.Klasa 3 zakończyła projekt edukacyjny ,,Natalka I Antek w świecie wielkiej matematyki” W ramach bloku tematycznego .Matematyka na placu zabaw” uczniowie zamienili się w małych architektów i projektantów.
Z wielkim zaangażowaniem tworzyli własne projekty placów zabaw, wykorzystując w nich figury geometryczne- trójkąty, prostokąty, koła i kwadraty. Podczas pracy rozwijały nie tylko swoje umiejętności matematyczne, ale też kreatywność, współpracę w grupie i wyobraźnię przestrzenną.
Na zakończenie projektu uczniowie otrzymali certyfikat ukończenia programu.
Grupa uśmiechniętych dzieci pozuje z certyfikatem ukończenia projektu,,Natalka i Antek w świecie wielkiej matematyki''. Dzieci pokazują kciuki w górę na znak radości i dumy z osiągnięć. Grupa dzieci pracuje przy tablicy interaktywnej, rysuąc i omawiając projekt,,Placu matematycznego''.Uczniowie stoją przy tablicy, na której widnieją kolorowe kształty i napisy.

 Dzieci pracują nad dużym plakatem przedstawiającym projekt placu zabaw. Na stole leżą kredki, flamastry i przybory plastyczne, a na kartce widać kolorowe rysunki drzew, huśtawek i boiska.Rysunek projektu placu zabaw wykonany kredą na tablicy szkolnej. Dzieci narysowały zjeżdżalnię, huśtawki, wspinaczkę, sklepik i inne elementy placu, opisując je nazwami figur geometrycznych i godzinami otwarcia.