Jesteśmy różni i pomagamy sobie.

W klasach 1-3 odbyły się warsztaty  „Jesteśmy różni i pomagamy sobie”  inspirowane ideą Niebieskich Igrzysk, promującą tolerancję i empatię. Dzieci były zaangażowane i chętnie uczestniczyły w ćwiczeniach. Wykazały się dużą kreatywnością i empatią. Uczniowie zrozumieli, że różnice między ludźmi są czymś naturalnym i wartościowym, a pomaganie innym przynosi radość i satysfakcję.
Grupa 20 dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pozujących do wspólnego zdjęcia w sali lekcyjnej. Większość dzieci ubrana jest w odcienie niebieskiego. W tle znajdują się trzy tablice, jedna z nich z zielonym kalendarzem na kwiecień, a nad nimi alfabet z obrazkami. Nad tablicami wiszą godło Polski oraz krzyż. Dzieci uśmiechają się i wykonują różne gesty w stronę aparatu. 1-Zdjęcie przedstawia grupę dzieci w wieku szkolnym, z zawiązanymi oczami chustkami, bawiących się w kręgu w klasie. Panuje radosna atmosfera, a zabawa wymaga współpracy i zaufania. W tle widać kolorowe szafki i szkolne przybory.Zdjęcie przedstawia dwójkę chłopców w klasie szkolnej,jeden jest  z zawiązanymi oczami. Wyciąga rękę w kierunku zielonego piórnika, który stoi na szkolnym biurku. Drugi chłopiec, stojący za nim, ma na sobie zielono-brązowy sweter i obserwuje go z uśmiechem. Na biurku, oprócz piórnika, widać inne przybory szkolne. W tle widać okno, szkolne ławki i krzesła oraz fragment ściany. Cała scena jest ustawiona w jasnej, szkolnej sali.

Zdjęcie przedstawia grupę dzieci w klasie szkolnej. Dzieci mają zawiązane oczy i skupiają się wokół dużej tablicy, na której narysowane jest koło. Wygląda na to, że biorą udział w jakiejś grze lub ćwiczeniu wymagającym współpracy i orientacji przestrzennej. W tle widać szkolne meble i sprzęt.

Zdjęcie przedstawia wnętrze szkolnej sali gimnastycznej. Na podłodze, zaznaczonej liniami, bawi się kilka dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Dzieci mają zawiązane oczy chustkami. W tle widoczna jest ściana z napisem "NIEBIESKIE IGRZYSKA" oraz tablica z rysunkami. Scena sugeruje grę lub zabawę integracyjną, wymagającą zaufania i współpracy.

Zdjęcie przedstawia kilkoro dzieci w szkolnej sali gimnastycznej. Dzieci mają zawiązane oczy i biorą udział w zabawie ruchowej. Na podłodze widoczne są linie wyznaczające pole gry. W tle widać ściany sali i okna. 

Zdjęcie przedstawia ucznia, rysującego dom na białej tablicy. Na tablicy widoczne są już zarysy dwóch domów, jeden narysowany niebieskim markerem, drugi jest w trakcie rysowania czarnym markerem. Obok znajdują się kolorowe naklejki lub magnesy. Scena jest spokojna i skupiona na procesie twórczym.