Eksperyment z fasolką w klasie 2c!

 Dwóch chłopców z zainteresowaniem obserwuje kiełkujące fasolę w słoikach.  Słoiki są owinięte gazą i stoją na parapecie. Chłopcy są podekscytowani eksperymentem.Uczniowie klasy 2c zamienili się ostatnio w prawdziwych małych ogrodników i naukowców! W ramach eksperymentu każdy z nich posadził własną fasolkę. Przez kilka tygodni dzieci uważnie obserwowały rozwój roślin, dbały o nie, regularnie je podlewały i notowały zmiany, jakie zachodziły każdego dnia.
Dzięki cierpliwości i zaangażowaniu fasolki pięknie wykiełkowały – efekty możecie zobaczyć na zdjęciach!
Dzieci nauczyły się nie tylko, jak wygląda proces wzrostu rośliny „od ziarenka”, ale też jak ważna jest troska, systematyczność i cierpliwość. To była nauka przez zabawę – pełna radości i ciekawości świata!
Grupa uśmiechniętych dzieci w klasie trzyma sadzonki roślin w słoikach z wodą.  Dzieci są podekscytowane i dumne ze swoich roślin. W tle widoczna jest kolorowa tablica z pracami plastycznymi.
Grupa uczniów w szkolnej klasie skupia się na eksperymencie.  Uczniowie w skupieniu pracują przy stole, na którym ustawione są słoiki z wodą, fasolą i materiałami do eksperymentu. W tle widać innych uczniów i klasę.
Uczniowie w klasie szkolnej biorą udział w eksperymencie.  Na stole ustawione są słoiki z wodą i innymi materiałami. Dzieci w skupieniu obserwują i manipulują przedmiotami. W tle widać innych uczniów i klasę.
 Kilka dzieci z zainteresowaniem obserwuje kiełkujące fasolki w słoikach z wodą ustawionych na parapecie.  W tle widać okno z widokiem na ulicę.