Dzień gier planszowych w kl. 4 B

Kilkunastu uczniów w klasie siedzi po obu stronach ławek szkolnych i grają w gry planszowe21 październik był dniem gier planszowych w kl. 4 B a to nie tylko zabawa..

Wydarzenie ma na celu nie tylko zapewnienie rozrywki, ale również naukę poprzez zabawę – gry rozwijają logiczne myślenie, umiejętności społeczne i współpracę w grupie. Gry planszowe to wszechstronne narzędzie, które można wykorzystywać, aby pomóc dzieciom rozwijać ważne umiejętności, takie jak praca zespołowa, duch sportowy, zdolności motoryczne, rozwiązywanie problemów i ogólne umiejętności społeczne.

Kilkunastu uczniów w klasie siedzi po obu stronach ławek szkolnych i grają w gry planszowe Na pierwszym planie 4 uczniów gra w grę planszową, po dwóch z każdej strony. Dalej w ławkach tyłem do aparatu siedzi 6 uczniów przy trzech ławkach 4 uczniów siedzi po 2 naprzeciw siebie i grają w grę przy złączonych ławkach Przy ławce siedzi dwóch uczniów, uczeń po lewej buduje piramidę z kart, a uczeń po prawej dopiero zaczyna i składa 2 karty. Z tyłu za nimi 4 uczniów gra 3 uczennice grają w grę logiczną z nadmierną mimika ruchów twarzy Dwie uczennice grają w karty uno Na pierwszym planie 4 uczniów siedzi po 2 naprzeciw siebie i grają w grę przy złączonych ławkach, dalej w 3 ławkach 6 -oro uczniów gra w gry 6 uczennic siedzi na podłodze na kole i grają w grę logiczną z gestykulacja. Przed nimi rozłożone karty 6 uczennic siedzi na podłodze na kole i grają w grę logiczną, wpatrując się w karty rozłożone przed nimi