Klasy 7a,7b,7c w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

Uczniowie klasy 7b siedzą w kręgu na zielonym dywanie, który przypomina trawę. Znajdują się w kolorowym i nowocześnie urządzonym pomieszczeniu z czarno-białą szachownicą na ścianie, dużym lustrem i nietypowymi, dużymi lampami stojącymi pod kątem. Po lewej stro-nie widoczne jest okno z czerwonymi zasłonami, przez które widać serduszka przyklejone na szybie. Prowadząca zajęcia pani w bluzie z napisem „Los Angeles” trzyma zeszyt i mówi do reszty grupy.Uczniowie klas 7a,7b oraz 7c wzięli udział w inspirujących zajęciach w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Podczas wizyty uczestniczyli w grze symulacyjnej „Start-UP”, wcielając się w zespoły młodych przedsiębiorców ‍‍ Gra rozwijała kompetencje przedsiębiorcze, uczyła współpracy, podejmowania decyzji, komunikacji oraz kreatywnego myślenia
Dodatkowo uczniowie poznali realia pracy w różnych zawodach i branżach ‍♂️‍

Uczniowie klasy 7b siedzą w kręgu na zielonym dywanie, który przypomina trawę. Znajdują się w kolorowym i nowocześnie urządzonym pomieszczeniu z czarno-białą szachownicą na ścianie, dużym lustrem i nietypowymi, dużymi lampami stojącymi pod kątem. Po lewej stro-nie widoczne jest okno z czerwonymi zasłonami, przez które widać serduszka przyklejone na szybie. Prowadząca zajęcia pani w bluzie z napisem „Los Angeles” trzyma zeszyt i mówi do reszty grupy. Uczniowie klasy 7b uczestniczą w zajęciach w nowocześnie urządzonym pomieszczeniu z zie-loną, sztuczną trawą na podłodze. Młodzież siedzi na kolorowych fotelach, leżakach i pufach, niektórzy na podłodze, pracując w mniejszych grupach. Przed nimi leżą duże arkusze papieru i przybory do pisania. Uczniowie pracują nad wspólnymi projektami i robią burzę mózgów. W tle widać szatnię z kurtkami, przeszklone drzwi oraz nowoczesną aranżację ścian z grafikami i inspirującymi hasłami. Trzy dziewczyny pracują wspólnie przy niskim stoliku, na którym leży duży arkusz papieru z zapisanymi pomysłami i rysunkami. Jedna z dziewczyn pokazuje uniesione kciuki w geście aprobaty, pozostałe uśmiechają się do aparatu. Wnętrze jest pokryte sztuczną trawą, z kolorowymi fotelami, pufami i charakterystycznymi huśtawkami w tle. Za oknem widoczne są na-klejki w kształcie serc oraz zieleń. Dwóch nastolatków stojących przy białym stole z dużym arkuszem papieru, na którym widnie-ją rysunki i schematy. Obaj chłopcy mają kciuki uniesione w geście aprobaty. Jeden z nich ma na sobie niebieską bluzę z napisem „Ireland”, a drugi biały sweter z napisem „Los Angeles”. W tle widać kolorowe, inspirujące wnętrze z dużymi grafikami zegarów i kart do gry na ścia-nach, a także innych uczniów zaangażowanych w pracę lub odpoczywających na podestach. Uczniowie klasy 7a siedzą przy stołach ustawionych w literę „U”i biorącą udział w warszta-tach edukacyjnych w sali konferencyjnej, uważnie słuchając prezentacji. Na środku sali stoi kilka osób prezentujących swój pomysł, a obok nich prowadząca zapisuje coś na flipcharcie. W tle wyświetlony jest slajd zatytułowany „ĆWICZENIE – Tworzenie koncepcji start-upu (20 minut)”, zawierający pytania pomocnicze dotyczące tworzenia własnego biznesu.